SMTBw forum

saluran terbaik anda.. Mon Apr 07, 2014 3:35 am

Log in

I forgot my password

Latest topics

» 2003-2004...
Mon Mar 15, 2010 9:00 pm by Lan

» 2004-2005..
Sun Mar 14, 2010 7:54 pm by Key-Ell

» 2001-2002...
Sun Dec 27, 2009 8:31 pm by ::idayu::

» Batch tahun 1998-1999-2000
Fri Oct 09, 2009 10:44 am by syamsul teloi

» Cadangan untuk menggempakkan website nieh..
Sat Feb 28, 2009 4:11 am by jumperz

» NEW Member Introduction Only....
Sat Feb 28, 2009 4:05 am by jumperz

» Tarikh luput tong gas.. Tau ke?
Wed Jan 28, 2009 2:59 pm by barT kinG

» Betul ka ni??
Wed Jan 28, 2009 2:54 pm by barT kinG

» Gambar terbaru~
Wed Jan 28, 2009 2:49 pm by barT kinG

Navigation

VISI SMTBw


"SMTBw menjadi sekolah yang cemerlang dalam bidang akademik, kemahiran(skills) dan kokurikulum, yang mampu meghasilkan lulusan yang boleh berdikari, berkualiti dan berilmu pengetahuan serta tahu menggunakan ilmu untuk kerja yang produktif dan profesional."

MISI SMTBw


"Mewujudkan sistem persekolahan yang terbaik untuk meghasilkan insan yang seimbang dan harmonis yang dapat memenuhi aspirasi dan kehendak agama, bangsa dan negara"

Moderator YM Status(Msg jika ada sebarang masalah)

errorareOdeqzaimoa
v2v

    2003-2004...

    Share
    avatar
    Admin
    Admin

    Male Number of posts : 15
    Age : 33
    Location : Pulau Pinang
    Registration date : 2008-05-01

    2003-2004...

    Post  Admin on Sat May 03, 2008 3:38 pm

    Mai semua batch 2003-2004 berkumpul kat sini.. Very Happy

    ImAgUrL
    Pelajar
    Pelajar

    Female Number of posts : 1
    Age : 31
    Location : KaYeL
    Registration date : 2008-07-29

    cm sunyi sepi

    Post  ImAgUrL on Wed Jul 30, 2008 5:30 pm

    forum ni nampak cm tak dak sambutan...emmm....apa kata kalu upgrade cket..wat kasi kecoh gempak cket...admin mesti pandai bab2 nk mengupgrade n menggempakkan forum ni kan...

    anyway...sy ex PPN 03/04...dok hostel...skunk dah keja kat KL...dah kategori berjaya dlm hdp la jgk...still cari kawan2 sekelas dulu...dengar cita dah ramai yg kawen..besa la..PPN kan ramai pompuan..so, tak bleh nk kata apa la klu skunk ni umo 21 dah 2 3 org anak kan...tgai aku ni ja yg terhegeh2 kat KL nieh....hehehehe...
    avatar
    ejat
    Pengawas
    Pengawas

    Male Number of posts : 38
    Age : 31
    Location : kepala batas
    Registration date : 2008-06-04

    memang sunyi pn...

    Post  ejat on Fri Aug 15, 2008 3:41 pm

    huhuhu aku setuju ngan hg......kena bg best ckt...
    avatar
    farhani
    Pelajar
    Pelajar

    Female Number of posts : 1
    Age : 31
    Location : kuala lumpur
    Registration date : 2008-09-09

    assalamualaikum semua..:)

    Post  farhani on Tue Sep 09, 2008 1:53 am

    well...nice for what hv u being done...bukan senang nk wat portal sekolah..insya4JJI, akan maju ke hadapan di masa akan datang..

    kelas PKE2...duk asrama...cuma satu jer kenangan yg tak dapat dilupakan..

    kepada sahabat2 aspuri..yang didenda jalan itik di hadapan mamat aspura di waktu yg petang...(aku tak kena..well, i gv a lot of xcuse for not do so..) sabar jerlah..aku takkan lupa mcm mana korang kena..sedih aku melihatnya..smpi ati kakak2 kita wat cam tu kat hanpa...

    well itu jer...Wink)

    apapun...semoga dari situ kita berjaya membentuk diri kita di masa kini..=)

    daa...=)

    Lan
    Pelajar
    Pelajar

    Male Number of posts : 1
    Age : 30
    Location : KL
    Registration date : 2010-03-15

    ello..

    Post  Lan on Mon Mar 15, 2010 9:00 pm

    salam..

    aq dulu kls EN.. ada sapa2 dak EN x kt sini?

    Sponsored content

    Re: 2003-2004...

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Tue Jul 17, 2018 7:48 am