SMTBw forum

saluran terbaik anda.. Mon Apr 07, 2014 3:35 am

Log in

I forgot my password

Latest topics

» 2003-2004...
Mon Mar 15, 2010 9:00 pm by Lan

» 2004-2005..
Sun Mar 14, 2010 7:54 pm by Key-Ell

» 2001-2002...
Sun Dec 27, 2009 8:31 pm by ::idayu::

» Batch tahun 1998-1999-2000
Fri Oct 09, 2009 10:44 am by syamsul teloi

» Cadangan untuk menggempakkan website nieh..
Sat Feb 28, 2009 4:11 am by jumperz

» NEW Member Introduction Only....
Sat Feb 28, 2009 4:05 am by jumperz

» Tarikh luput tong gas.. Tau ke?
Wed Jan 28, 2009 2:59 pm by barT kinG

» Betul ka ni??
Wed Jan 28, 2009 2:54 pm by barT kinG

» Gambar terbaru~
Wed Jan 28, 2009 2:49 pm by barT kinG

Navigation

VISI SMTBw


"SMTBw menjadi sekolah yang cemerlang dalam bidang akademik, kemahiran(skills) dan kokurikulum, yang mampu meghasilkan lulusan yang boleh berdikari, berkualiti dan berilmu pengetahuan serta tahu menggunakan ilmu untuk kerja yang produktif dan profesional."

MISI SMTBw


"Mewujudkan sistem persekolahan yang terbaik untuk meghasilkan insan yang seimbang dan harmonis yang dapat memenuhi aspirasi dan kehendak agama, bangsa dan negara"

Moderator YM Status(Msg jika ada sebarang masalah)

errorareOdeqzaimoa
v2v

    salam kpd kengkwn bacth 1997-1998

    Share

    lamborian_girl
    Pelajar
    Pelajar

    Female Number of posts : 1
    Age : 36
    Location : KL
    Registration date : 2008-05-05

    salam kpd kengkwn bacth 1997-1998

    Post  lamborian_girl on Mon May 05, 2008 9:52 am

    hai kengkwn.. apa cite hangpa sume..
    avatar
    Odeq
    Moderator
    Moderator

    Male Number of posts : 20
    Age : 33
    Location : Pulau Pinang
    Registration date : 2008-05-02

    Re: salam kpd kengkwn bacth 1997-1998

    Post  Odeq on Mon May 05, 2008 11:24 pm

    lamborian_girl wrote:hai kengkwn.. apa cite hangpa sume..
    lamborian_girl, kenal kn diri anda....


    _________________
    Hazakii
    avatar
    superman
    Pengawas
    Pengawas

    Male Number of posts : 34
    Age : 37
    Location : perda
    Registration date : 2008-05-07

    salam

    Post  superman on Wed May 07, 2008 1:24 pm

    ok........1997-98.

    kelas paa erkkkkk.....
    kalau tak silap pengetua pada tahu tuuuu sakitt jantungg...
    ada lagi x student tahun 1997-98
    avatar
    v2v
    Moderator
    Moderator

    Male Number of posts : 26
    Age : 37
    Location : PJ, Sel
    Registration date : 2008-05-21

    Re: salam kpd kengkwn bacth 1997-1998

    Post  v2v on Wed May 21, 2008 4:12 pm

    superman wrote:ok........1997-98.

    kelas paa erkkkkk.....
    kalau tak silap pengetua pada tahu tuuuu sakitt jantungg...
    ada lagi x student tahun 1997-98
    bile masa lak pengetua sakit jantung.. pengetua masa tu kan Hussin Merican... yang tinggi mcm galah tu... sesapa penah kena sebat ngn dia tau la... PK HEM yg ada sakit jantung tu. Yg pakai spec ada tahi lalat kat hidung.. nama dia lupa dah aku... klu x silap cikgu razali... senama ngan warden asrama masa tu, cikgu razali dan ustaz zakaria (pak'ya).... Laughing
    avatar
    superman
    Pengawas
    Pengawas

    Male Number of posts : 34
    Age : 37
    Location : perda
    Registration date : 2008-05-07

    salam

    Post  superman on Wed May 21, 2008 6:27 pm

    pembetulan
    pengetua osman
    husin marican tu penolongg jee alaaa macam accistan jee huhhuh

    Sponsored content

    Re: salam kpd kengkwn bacth 1997-1998

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed Nov 21, 2018 4:32 pm